Uw winkelmandje is momenteel leeg
Wij boosten al 12+ jaar de levens van jongeren en jongvolwassenen ( 17-35 jr) in Amsterdam zuidoost
Deze pagina is alleen voor Re-Boost team Marketing & Communicatie. Je vindt je hier alle informatie van de meetings en afspraken. Je kan deze informatie ook vinden in je mail of via whatsapp. Maar via deze weg is alles makkelijker terug te vinden en bij te houden. Voor elk onderwerp staat de datum dat het is geschreven, voor de tekst. Zo weet je wat je als laatste hebt gelezen. Voor vragen of opmerkingen kun je mij contacten via de app nr: 0616639093, gr Cindy
Let's go Team Marketing & Communicatie!
Cindy Blanker is inviting you to a scheduled Zoom meeting. Topic: Team MC Meeting Re-Boost
Every week on Friday - Apr 23, 2021 11:00 - Apr 30, 2021 11:00 - May 7, 2021 11:00 - May 14, 2021 11:00
May 21, 2021 11:00 - May 28, 2021 11:00 -Jun 4, 2021 11:00 - Jun 11, 2021 11:00 - Jun 18, 2021 11:00
Jun 25, 2021 11:00 - Jul 2, 2021 11:00 - Jul 9, 2021 11:00
Please download and import the following iCalendar (.ics) files to your calendar system.
Join Zoom Meeting: https://us02web.zoom.us/j/85000813123 Meeting ID: 850 0081 3123
One tap mobile: +31707006526,,85000813123# Netherlands : +31202410288,,85000813123# Netherlands
Dial by your location +31 707 006 526 Netherlands +31 20 241 0288 Netherlands +31 20 794 0854 Netherlands
+31 20 794 6519 Netherlands +31 20 794 6520 Netherlands +31 20 794 7345 Netherlands
Meeting ID: 850 0081 3123
Find your local number: https://us02web.zoom.us/u/kesEUXlwHk
Het volgende is afgesproken: Iedereen levert vandaag voor 15:00 zijn content met tekst en foto/video(link) in via mijn whatsapp of e mail.
Heb je foto’s nodig, kijk op onze site of social media en maak gebruik van rechtenvrije foto’s of video’s via de websites (wel de fotograaf vermelden bij de content: https://pixabay.com/nl/ of https://www.pexels.com/nl-nl/royalty-free-images/ of
https://unsplash.com/images/stock/royalty-free
Heb je meer content gemaakt volgens het rooster, dan mag je die ook alvast inleveren. Verder hebben we afgesproken dat iedereen naast het content elke week ook een extra taak neemt met daarin een doel voor die week. De onderdelen om uit te kiezen zijn:
Vacatures= Vrijwilligers, samenwerkende partners bereiken/benaderen Deelnemers= Zorgen dat er verschillende manier deelnemers bijkomen Inkomsten= Alles mbt donaties, webshop verkopen, sponsors etc.
Cindy = wilt vooral bezig houden met Project Tante Muriel & Inkomsten
Nina = wilt vast elke week zich bezig houden met Deelnemers
Sarah = wilt afwisseling en wilt deze week zorgen voor Inkomsten
Bart = wilt voorlopig focus leggen op het vullen van onze Vacatures
Mario = wilt eerst even de volgende onderdelen aanpakken: een nieuwe locatie voor Re-Boost, Communicatie formulier en overige taken. De Zoom link is inmiddels aangepast en elke week om 11 uur te gebruiken via de link die boven is vastgezet in het bovenste bericht.
Afspraken voor 16/04:
Vrijdag 16/04 om 11 uur heeft iedereen zijn content aangeleverd voor 11:00 via whatsapp of email naar: gabam.kkn@gmail.com ( Zorg altijd voor tekst bij een foto of video)Blijf graag meedenken en helpen voor manieren om nieuwe deelnemers aan te trekken voor onze projecten.
Verder gaat iedereen hiernaast verder met eigen werkzaamheden.
Notulen Marketing & Communicatie van 9 april
Rondje
1. Nina meldt dat zij met Sarah bezig is met het opzetten van een poll. Mario doet naar aanleiding van de discussie over wie de doelgroep van de poll is de suggestie een extra vraag toe te voegen (wie ben je? Bijv. deelnemer, vrijwilliger,..... Cindy stelt voor de poll te beperken de doelgroep: Nieuwe deelnemers. Volgende keer: nieuwe poll met wellicht een andere doelgroep.
2. Bart geeft aan bezig te zijn met Instagram. Voorts doet hij mee aan het Tante Muriel project.
3. Cindy merkt op dat alle uitingen op bijv. Facebook via het account Re-Boost "moeten" verlopen. Bijdragen kunnen aan Cindy worden aangeleverd.
Werk liefst vooruit: lever asap in met gewenste publicatiedatum.
Voor Tante Muriel zijn nog 3, voor Renata Tot Talent (RGT) nog 25 deelnemers nodig.
Cindy vraagt de aanwezigen een artikel te schrijven voor re-boost.org om nog 3 personen binnen te krijgen. Hierop ontvangt Cindy 3 inzendingen van Bart, Nina en Mario.
Wie niet goed geciteerd is, mag dit hierna aanvullen. Thx to all.
Hallo team MC we hebben het volgende afgesproken: Iedereen doet het volgende: 1=We gaan 2-5 soortgelijke maatschappelijk sites met social media bekijken en geeft aan wat wij als Re-Boost kunnen gebruiken voor onze website en social media. 2=Daarnaast blijven we actief organisaties of mensen benaderen om meer deelnemers te vinden. 3=We bedenken allemaal content/posts/nieuws voor op de website/social media. Bart: Gaat onderzoeken hoe we de beste # voor onze Insta kunnen inzetten en hoe we dit geautomatiseerd kunnen doen, welk systeem en met welke kosten etc. Sarah & Nina: Gaan onderzoeken wel Poll we kunnen opzetten om de website en social media te kunnen verbeteren, Mario stuurt haar hierover ook informatie toe. Cindy: Ik ga vandaag de site aanpassen zodat men niet als eerste de donatie knop ziet, maar eerst waar wij voor staan etc. Daarnaast ga ik Renata vragen of er budget is voor een FB advertentie. Mario: Is nog bezig met de VOG en E herkenning. Aangezien jij in het bestuur zit Mario kun jij onderzoeken of wij een maatschappelijke organisatie zijn of kunnen worden, zodat we weer open kunnen voor deelnemers omdat we dan wel onder de wet vallen. Jullie ontvangen het Marketing plan via de email. En als je bevindingen kun je kort omschrijven in een word bestand en naar Mario sturen die dat in het systeem zet. Volgende week koppelen we de resultaten terug in de meeting van 10:30-11:00. Fijn weekend iedereen en nog bedankt voor jullie inzet!