WORDT EEN BETERE VERSIE VAN JEZELF MET RE-BOOST.

Team Marketing & Communicatie 

Deze pagina is alleen voor Re-Boost team Marketing & Communicatie. Je vindt je hier alle informatie van de meetings en afspraken. Je kan deze informatie ook vinden in je mail of via whatsapp. Maar via deze weg is alles makkelijker terug te vinden en bij te houden. Voor elk onderwerp staat de datum dat het is geschreven, voor de tekst. Zo weet je wat je als laatste hebt gelezen. Voor vragen of opmerkingen kun je mij contacten via de app nr: 0616639093, gr Cindy

Let's go Team Marketing & Communicatie!

23/04 - Nieuwe Team MC Zoom

Cindy Blanker is inviting you to a scheduled Zoom meeting. Topic: Team MC Meeting Re-Boost

        Every week on Friday - Apr 23, 2021 11:00 - Apr 30, 2021 11:00 -  May 7, 2021 11:00 - May 14, 2021 11:00

        May 21, 2021 11:00 - May 28, 2021 11:00 -Jun 4, 2021 11:00 - Jun 11, 2021 11:00 - Jun 18, 2021 11:00

        Jun 25, 2021 11:00 - Jul 2, 2021 11:00 - Jul 9, 2021 11:00

Please download and import the following iCalendar (.ics) files to your calendar system.

Weekly: https://us02web.zoom.us/meeting/tZEtd-mgrzgrGNcQ9dkHnBg3WEzhvDBIGCIC/ics?icsToken=98tyKuGtrjsqEtWWsRuERpwMAoigc_zzmHZcjY1erUbhCAhdQASlAcdYOqRbMvH3 


Join Zoom Meeting: https://us02web.zoom.us/j/85000813123  Meeting ID: 850 0081 3123

One tap mobile: +31707006526,,85000813123# Netherlands : +31202410288,,85000813123# Netherlands

Dial by your location +31 707 006 526 Netherlands +31 20 241 0288 Netherlands +31 20 794 0854 Netherlands

        +31 20 794 6519 Netherlands +31 20 794 6520 Netherlands +31 20 794 7345 Netherlands

Meeting ID: 850 0081 3123

Find your local number: https://us02web.zoom.us/u/kesEUXlwHk

Laatste MC Nieuws hieronder.

16/04/2021 - Notulen en afspraken

Het volgende is afgesproken: Iedereen levert vandaag voor 15:00 zijn content met tekst en foto/video(link) in via mijn whatsapp of e mail.

Heb je foto’s nodig, kijk op onze site of social media en maak gebruik van rechtenvrije foto’s of video’s via de websites (wel de fotograaf vermelden bij de content: https://pixabay.com/nl/ of https://www.pexels.com/nl-nl/royalty-free-images/ of

https://unsplash.com/images/stock/royalty-free 

Heb je meer content gemaakt volgens het rooster, dan mag je die ook alvast inleveren. Verder hebben we afgesproken dat iedereen naast het content elke week ook een extra taak neemt met daarin een doel voor die week. De onderdelen om uit te kiezen zijn:

Vacatures= Vrijwilligers, samenwerkende partners bereiken/benaderen Deelnemers= Zorgen dat er verschillende manier deelnemers bijkomen Inkomsten= Alles mbt donaties, webshop verkopen, sponsors etc.

Cindy = wilt vooral bezig houden met Project Tante Muriel & Inkomsten

Nina = wilt vast elke week zich bezig houden met Deelnemers

Sarah = wilt afwisseling en wilt deze week zorgen voor Inkomsten

Bart = wilt voorlopig focus leggen op het vullen van onze Vacatures

Mario = wilt eerst even de volgende onderdelen aanpakken: een nieuwe locatie voor Re-Boost, Communicatie formulier en overige taken. De Zoom link is inmiddels aangepast en elke week om 11 uur te gebruiken via de link die boven is vastgezet in het bovenste bericht.

09/04/2021 Notulen & Afspraken

Afspraken voor 16/04: 

Vrijdag 16/04 om 11 uur heeft iedereen zijn content aangeleverd voor 11:00 via whatsapp of email naar: gabam.kkn@gmail.com ( Zorg altijd voor tekst bij een foto of video)Blijf graag meedenken en helpen voor manieren om nieuwe deelnemers aan te trekken voor onze projecten.
Verder gaat iedereen hiernaast verder met eigen werkzaamheden.

Notulen Marketing & Communicatie van 9 april

Rondje
1. Nina meldt dat zij met Sarah bezig is met het opzetten van een poll. Mario doet naar aanleiding van de discussie over wie de doelgroep van de poll is de suggestie een extra vraag toe te voegen (wie ben je? Bijv. deelnemer, vrijwilliger,..... Cindy stelt voor de poll te beperken de doelgroep: Nieuwe deelnemers. Volgende keer: nieuwe poll met wellicht een andere doelgroep.

2. Bart geeft aan bezig te zijn met Instagram. Voorts doet hij mee aan het Tante Muriel project.

3. Cindy merkt op dat alle uitingen op bijv. Facebook via het account Re-Boost "moeten" verlopen. Bijdragen kunnen aan Cindy worden aangeleverd.
 
Werk liefst vooruit: lever asap in met gewenste publicatiedatum.
Voor Tante Muriel zijn nog 3, voor Renata Tot Talent (RGT) nog 25 deelnemers nodig.
 
Cindy vraagt de aanwezigen een artikel te schrijven voor re-boost.org om nog 3 personen binnen te krijgen. Hierop ontvangt Cindy 3 inzendingen van Bart, Nina en Mario.

Wie niet goed geciteerd is, mag dit hierna aanvullen. Thx to all.


30/04 = Marketing Plan week 14-21 

MC Teamleden, hierbij het marketing plan voor de komende 7 weken. Kunnen jullie voor vrijdag aanstaande 02/04 jou content voor week 14 aanleveren. Meer mag maar hoeft niet. Ook wil ik iedereen nog vragen om vrijdag aanstaande 1-3 links van sites te delen doe je mooi vind.  
Weekplan Social Media promotie onderwerpen en door wie content gemaakt. Onder content wordt verstaan: Tekst, Foto, Afbeelding, Nieuwsitem, Interview, Flyer, Advertentie, Review, Video, Product, Event, Re-post (oude post opnieuw gebruiken) 

Elke week komen de 7 onderstaande onderwerpen aan bod op een bepaalde dag. De content wordt steeds door iemand anders gemaakt waardoor we hetzelfde onderwerp van verschillende oogpunten kunnen zien en een ieders individuele creatieve kijk krijgen op hoe zijn deze stukken promoten en tentoonstellen.

Lever een of meerdere content minimaal 1 week vooraf in op de vrijdag voor de teammeeting, dan kan het automatisch worden ingepland. Bijvoorbeeld als jij in week 14 op woensdag content moet leveren. Dan moet je de vrijdag in week 13 alles aanleveren via: gabam.kkn@gmail.com of via whatsapp: 0616639093

19/03 = Notules

Hallo team MC we hebben het volgende afgesproken: Iedereen doet het volgende: 1=We gaan 2-5 soortgelijke maatschappelijk sites met social media bekijken en geeft aan wat wij als Re-Boost kunnen gebruiken voor onze website en social media. 2=Daarnaast blijven we actief organisaties of mensen benaderen om meer deelnemers te vinden. 3=We bedenken allemaal content/posts/nieuws voor op de website/social media. Bart: Gaat onderzoeken hoe we de beste # voor onze Insta kunnen inzetten en hoe we dit geautomatiseerd kunnen doen, welk systeem en met welke kosten etc. Sarah & Nina: Gaan onderzoeken wel Poll we kunnen opzetten om de website en social media te kunnen verbeteren, Mario stuurt haar hierover ook informatie toe. Cindy: Ik ga vandaag de site aanpassen zodat men niet als eerste de donatie knop ziet, maar eerst waar wij voor staan etc. Daarnaast ga ik Renata vragen of er budget is voor een FB advertentie. Mario: Is nog bezig met de VOG en E herkenning. Aangezien jij in het bestuur zit Mario kun jij onderzoeken of wij een maatschappelijke organisatie zijn of kunnen worden, zodat we weer open kunnen voor deelnemers omdat we dan wel onder de wet vallen. Jullie ontvangen het Marketing plan via de email. En als je bevindingen kun je kort omschrijven in een word bestand en naar Mario sturen die dat in het systeem zet. Volgende week koppelen we de resultaten terug in de meeting van 10:30-11:00. Fijn weekend iedereen en nog bedankt voor jullie inzet!